Стрічка новин
60 років була Катря, а тепер – Ксена: Ой, люди добрі, що мені сьогодні зранку було! Звечора лягли з дідом спати. Я ж, як завжди, ногу, ту котру Дезінфек­ційні ро­боти у під’їздах багатоповерхівок: У зв’язку з запо­бі­­ганням пандемії Коро­на­вірусу у міс­ті здій­снюють різні профілактичні захо­ди. Так, працівники  КП «Лебе­­ди­нська ЖЕК» проводять дезінфек­ційні ро­боти Збережемо врожай від втрат!: У хліборобів району настає відповідальна пора – збирання врожаю. Серед безлічі проблем найголовніше завдання  – збереження зібраного врожаю. 14 червня - день працівників легкої промисловості: Швейна фабрика у нашому місті має давню історію, працює з 1948 року. У радянські, пострадянські часи на фабриці шили якісні I все це – у центрі міста: Дуже добре, що в нашому місті останнім часом стало з’являтися все більше дитячих майданчиків. Батькам є де розважити малечу. Едельвейс : Перебираючи у старій шухляді речі, син Олексій взяв дерев`яну з інкрустуванням  невелику круглу коробочку, відкрив її і побачив сріблясту квітку: Що на Лебединщині?: Станом на 9:00 21.04.2020р. на самоізоляції під медичним наглядом лікарів знаходяться 27 осіб, прибулих з-за кордону. З них 17 у 102: що трапилось? З 13 по 19 липня 2020 року: Протягом звітного періоду до Лебединського відділення поліції надійшло 124 заяви та повідомлення громадян, з них 9 на момент реєстрації містили Безпека під час купання у водоймах: Найпоширенішою причиною нещасних випадків на воді є саме недотримання громадянами правил безпечної поведінки на водних об’єктах, І спорт, і відпочинок: Молодість – прекрасна пора. Коли будь-яка справа по плечу, а слова не розходяться із ділом. Так, юнаки із с.Межиріч не

Літо – пора відпусток. Ми з нетерпінням чекаємо теплих днів, мріємо про нові враження та знайо­мства. Але у зв’язку з пандемією про подорожі в інші міста

та країни громадяни поки що не дуже замислюються. Однак якщо ви все ж таки вирішили скористатися послугами залізниці, варто знати як захистити свої права.

Вокзал забезпечує обслуговування пасажирів цілодобово. Для осіб, які мають проїзні документи, вхід до залів   обслуговування  безплатний, для осіб,  які таких документів не мають, – за плату, встановлену Укрзалізницею. Вхід до касового залу безоплатний.

У години доби з 22.00 до 6.00  в  залах  вокзалу можуть  знаходитися тільки особи, які мають залізничні квитки на сьогодні та завтра, а також ті, що зустрічають та проводжають пасажирів.

 

На платформах та в приміще­н­нях вокзалу забороняється:

- смітити, кидати та залишати  будь-які предмети на колії, платформі, підлозі, підвіконнях, сидіннях у залі чекання;

- пошкоджувати чи забруднювати майно залізниці;

- розпивати спиртні напої, палити у невстановлених місцях;

- створювати перешкоди праців­никам  вокзалу  в  проведенні контролю за  дотриманням Правил  та виконанні ними службових обов’язків;

- продавати чи купувати квитки з рук;

- підходити ближче, ніж  на  0,5  метра до краю платформи після оголошення про подачу чи прибуття поїзда до його повної зупинки;

- залишати особисті речі без догляду.  Щодо речей, знайдених за відсутності їх  власника,  вживаються  заходи  для встановлення їх приналежності.

Для проїзду у вагонах будь-якої категорії пасажир повинен мати відповідні документи на право проїзду та пред’являти їх перед посадкою в поїзд провідникові вагону або особі, яка контролює вхід до вагонів приміського поїзда. Пасажир повинен зберігати  проїзний квиток протягом усієї поїздки та пред’являти його на вимогу осіб, які   здійснюють  контроль  (за  винятком  випадків,  коли  квиток зберігається у провідника вагону).

 

Пасажир має право на:

- в усіх типах вагонів та категоріях поїздів, крім поїздів категорії  «регіональний  поїзд»,  які сформовані з моторвагонного рухомого  складу (електро- та дизель-поїздів), пасажири цілодобово  безоплатно  забезпечуються  кип’яченою  водою  та  за бажанням, за окрему    плату,    напоями,    перелік   яких   визначається   АТ «Укрзалізниця»;

– діти  віком  до  шести  років,  які не займають окремого місця,  мають право на безоплатний проїзд без проїзного документа. Діти,  віком  від шести до чотирнадцяти років, мають право на проїзд за  дитячими  проїзними  документами  з  наданням  місця. Пасажир  має  право  на  шляху  прямування пасажирського поїзда  зробити  зупинку,  з  продовженням  придатності  проїзного документа  в  порядку,  встановленому  Правилами;

– постільні речі у пасажирському вагоні  (матрац,  подушка, наволочка,  ковдра,  простирадло  та рушник) видаються провідником вагона  у  разі сплати пасажиром у квиткових касах за користування такими речами. Доставка постільних речей на спальне місце пасажира і  збирання  їх  за  30  хвилин  до  прибуття  пасажира  до  місця призначення  є обов’язком провідника вагону. Провідник вагону   повинен  надавати  допомогу  в  застиланні постільної  білизни  особам з інвалідністю, хворим, людям похилого віку  та  пасажирам  з  малими дітьми;

– безплатне перевезення із собою 36 кг ручної поклажі;

 –переоформлення проїзного документа на поїзд, який відходить раніше;

– поновлення проїзних документів у разі запізнення на поїзд з вини перевізника;

– відшкодування за втрачений чи пошкоджений багаж або вантажобагаж;

– одержання на вокзалі та в поїзді інформації про розклад руху поїздів, про перелік послуг, які надаються, їхню вартість та ін.;

– перевезення з собою домашніх тварин;

–придбання у квитковій касі проїзного документа для проїзду на будь-який поїзд, у якому є вільні місця, до будь-якої станції за маршрутом руху поїзда;

– переривання поїздки на шляху прямування поїзда (зупинки);

– повернення проїзного документа в будь-якому пункті продажу квитків у разі відмови від поїздки.

Підстави відмови у перевезенні пасажира залізницею або видалення пасажира з поїзда

 АТ «Укрзалізниця»  має  право  відмовити  пасажиру  в перевезенні  його  особисто та його багажу або висадити пасажира з поїзда  у  таких  випадках:

а) якщо пасажир перебуває у явно вираженому нетверезому стані та  порушує  при  цьому  правила  проїзду  і громадського порядку, заважає іншим пасажирам.  Відмова  в  посадці  або  висадка такого  пасажира  здійснюється  провідником  (стюардом) вагона або посадовими  особами,  які  виконують  службові обов’язки, а у разі вияву непокори - поліцейськими;

б) якщо пасажир перебуває у стані захворювання, що призводить до  порушення спокою інших пасажирів,  а можливості помістити його окремо   немає   -   за    обов’язкової    участі    представників лікарсько-медичного  персоналу  і  тільки  на  тій  станції,  де є відповідні лікарняно-медичні заклади.

 

Оскарження дій посадових осіб залізниці

На кожній станції та в пасажирському поїзді ведеться книга скарг, заяв та пропозицій, аркуші якої повинні бути пронумеровані, прошнуровані і скріплені печаткою керівника суб’єкта господарювання, що здійснює перевезення. При цьому на доступних для огляду місцях повинні бути розміщені оголошення про місце знаходження книги скарг.

Всі суперечки і непорозуміння, які виникають між пасажирами та працівниками залізниці, розв’язуються на станції начальником станції або начальником вокзалу, в поїздах під час руху - начальником поїзда. Якщо пасажир не згоден з рішенням начальника станції, вокзалу чи поїзда, це рішення може бути оскаржене відповідно до законодавства - у претензійному або судовому порядку.

 

З питань якості обслуговування чи захисту прав споживачів залізничного транспорту пасажири можуть звернутись на телефони «гарячої лінії» Укрзалізниці:

1) «Якість та сервіс»: тел. 0-800-50-3111 чи на е-mаil: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

2) «Стоп-корупція»: тел. 0-800-50-3222 чи на е-mаil: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

За отриманням безоплатної юридичної консультації Ви можете звернутися   до Лебединського бюро правової допомоги за адресою: м.Лебедин, пл. Соборна,29 або за тел. (05445) 2-14-12 в робочі дні з 8-00 до 17-00.

Додати коментар