Стрічка новин
Весняні яблука: Сільська вчителька-пенсіонерка, яка є героїнею циклу нарисів, зиму, як і перший місяць нетеплої весни, що затяглася,  пережила спокійно. З допомогою Наш сучасник: Робота листонош непроста. Вони за будь-якої погоди долають кілометрові відстані, щоб доставити до адресата вчасно кореспонденцію, пенсію, супутні товари, У Києві відновлюють роботу посольства країн Балтії: 7 квітня до української столиці повернувся посол Литви. Перший час у Києві працюватимуть шість литовських дипломатів та співробітників, повідомив міністр Перший «Калиновий фест» у селі Велика Рибиця: Цей фестиваль був не схожим на всі інші: творчі колективи Лебединщини та Краснопільщини, народний артист України Іво Бобул, золотий саксофон ВАЖЛИВО ❗️❗️❗️ Служба безпеки України: Шановні громадяни! Будь ласка, ознайомтесь та повідомте всім своїм контактам короткі інструкції, які можуть врятувати ваше життя: ЩО РОБИТИ? Дослідження крові роблять у Лебедині: Лебединська центральна районна лікарня придбала імуноферментний аналізатор для визначення антитіл до коронавірусу SARS-CoV-2. Розпочата вступна компанія до вищих навчальних закладів системи МВС України на 2021 рік: Запрошуємо Вас отримати вищу юридичну освіту за спеціальностями «Правознавство», «Правоохоронна діяльність» у кращих вищих навчальних закладах Оперативна інформація станом на 06.00 01.04.2022 щодо російського вторгнення: Розпочалася тридцять сьома доба героїчного протистояння Українського народу російському воєнному вторгненню. Спостерігається продовження часткового відведення підрозділів російських окупаційних військ з півночі На перших сходинках рейтингу: Золотавої жовтневої пори першої неділі середнього місяця осені ми вшановуємо людей незвичайної професії – вчителів. Мабуть, похідна слова від дії У Лебедині ініціюють найменування «Урочище Бурлюк»: У Лебедині громадськість ініціює найменування безіменного урочища, на місці давно зниклого хутора Семиротівка – місця народження Давида Бурлюка»

Сумська районна рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:

  1. Начальника відділу управління комунальною власністю та господарського забезпечення виконавчого апарату районної ради.

Вимоги до посади: повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра. Стаж роботи за фахом на керівних посадах в органах місцевого самоврядування чи державній службі не менше 3 років або на керівних посадах в інших сферах не менше 5 років. Рекомендована післядипломна освіта у сфері управління: магістр державного управління за відповідною спеціалізацією.

  1. Головного спеціаліста відділу органі­зацій­ного та кадрового забезпечення діяльності виконавчого апарату районної ради.

Вимоги до посади: повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра. Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або  державній службі  на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років. Рекомендована післядипломна освіта у сфері управління: магістр державного управління за відповідною спеціалізацією.

Перелік документів, які повинні подати конкурсанти: заява про участь у конкурсі (в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття та проходження служби в органах місцевого самоврядування), особова картка  П-2ДС з відповідними додатками, копія паспорта, дві фотокартки розміром 4х6 см., копія документа про освіту, копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних), згода на обробку персональних даних відповідно до законодавства про захист персональних даних.

Крім подання вищевказаних документів, на сайті Національного агентства з питань запобігання корупції необхідно заповнити електронну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру) за минулий рік за формою, відповідно до Закону України «Про запобігання  корупції».

Документи подаються за адресою: 40009, м. Суми, вул. Іллінська, буд. 97, ІІІ поверх, каб. 25, упродовж 30 днів з дня опублікування оголошення.

Додаткова інформація щодо основних функціо­нальних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається за тел. 61-15-57.

Конкурсна комісія.



Підписуйтесь та читайте нас в Telegram каналі та на Фейсбук




Додати коментар