Онлайн-інтерв’ю з головою міскої ради Анатолієм Григоровичем Трояном.
02.05.2009 15:02
Троян Анатолій Григорович голова Лебединської міскої ради.





Игорь
- Привет! У меня вопрос. В парке возле кафе Юность лежат блоки. Говорят что это блоки Кубрака. Вроди он там магазин хотел строить. Если это так то собирается ли он их убрать? Спасибо.

Відповідь: Ігорю, добрий день. Так, це дійсно будівельні матеріали Кубрака Василя Івановича, і він на сьогодні має повне законне право на будівництво. Тим більш в нього є вся відповідна документація, враховуючи і рішення сесій депутатського корпусу попереднього скликання. Моя позиція – я за будівництво малих архітектурних споруд, які будуть служити і доповнювати відпочинок людей у сквері Молодіжному. Хоча я проти капітального будівництва в сквері, пов’язаного з блоками, підвалами з важкими будівельними матеріалами.

Олена - Нам, мешканцям вул. Леніна подобається відвідувати і робити покупки в магазині "Жар - птиця" Вадима Режинкова. Кажуть, що скоро почне працюватиі побудована ним поруч аптека. В той же час Реженков не займається облаштуванням дороги біля магазину, яку розбивають чисельні грузовики із товаром. У негоду тут не пройдеш, посприяйте, Анатолію Григоровичу, у наведенні порядку Режинковим. Навіщо ложка дьогтю у бочці меду міського благоустрою? Це побажання мешканців будинку №25 по вул. Леніна.

Відповідь: Справді слушне запитання, і я радий, що ви звернули на це увагу. До речі я теж так думаю, і буду все робити, щоб підняті Вами питання були вирішені.

Людмила - Я живу неподалік так званого дитячого парку. Так званого, бо від нього залишилася тільки назва. Раніше на дитячому майданчику було повно дітей. Потім з часом ігрові споруди стали потребувати ремонту. Мій чоловік навіть не раз лагодив їх - де дощечку підіб’є, де гвіздок заб’є. Але все йому зробити було, звісно не під силу.Одного разу ми побачили, що де-що з майданчику погрузили на машину. Ми зраділи, думали, що нарешті відремонтують, або поставлять нові. Але марно сподівалися. Назад нічого не повернули. Зараз біжать дітки після уроків на майданчик, за старою звичкою, а там робити нічого. Та і мамам свою малечу повести нікуди. Влітку тільки надувні батути, та на них пострибав 10 хвилин, якщо гроші є, а далі куди? Скажіть, будь ласка яка доля дитячого парку? Чи будуть там, як раніше, безкоштовні гойдалки, гірки? Невже, щоб спорудити де-кілька гойдалок, гірок, будиночок, тощо потрібно великі кошти? Думаю, що під моїми словами підпишуться усі мами Лебедина.

Відповідь: Я обіцяю, що в 2009 році влада міста вирішить питання, яке пов’язане з дитячим відпочинком у сквері.

Игорь - У меня ещё один вопрос. Что там на счёт аквапарка по ул. Карпова. Проэкт остаётся в силе или предан забвению? Когда начнётся строительство? Спасибо.

Відповідь: Звичайно аквапарк одразу ж не з’явиться. Нічого не може виникнути на пустому місці. Спочатку ми повинні завершити роботи по очистці річки Вільшанки. Тільки після цього з’явиться можливість розпочати роботи щодо будівництва зони відпочинку для мешканців і гостей міста.

я - Чому працівників бюджетної сфери міста примушують виписувати газети "Життя Лебединщини" та "Сумщина"? Вони й так отримують копійки.

Відповідь: Примушувати виписувати газету ніхто права не має. Скажіть хто цим займається і я Вам допоможу у вирішенні цього питання.

В.А. - Ограждение кладбища по ул. Сумская как после боевых действий зияет дырами. Нету целых пролётов. Неужели никому нет дела?

Відповідь: Ви праві, і ситуація зі станом цієї огорожі нікого не красить. Огорожу підправимо у найближчий час.

Олексій - Шановний Анатолій Григорович! Є така пропозиція , відправити працівників установи які ремонтують дороги в нашому місті на стажування до інших міст нашої області , на предмет облаштування каналізаційних люків по дорозі.Просто жах , вул. Леніна та пл. Свободи!

Відповідь: Повністю розділяю Ваше занепокоєння. Беру це питання під особистий контроль.

Алексей - И ещё один вопрос, часто бываю в разных городах нашей области, и удивлён тем фактом, что многие города в часности Ахтырка, Ромны , Тростянец, нашли общий язык мне так кажется или обязаловка , предпринимателей - владельцев магазинов и офисов в качественной подсветки своей недвижимости в вечернее и ночное время! Очень приятно гулять по Ромнам , а там светити огнями не только магазин который находится по центральной улице но и на паралельной и окраине, а у нас кроме пятачка в центре и то благодаря банкам ниче не горит, позор универмагу магазинам вокруг базара и в его окраине и т. д. Я думаю это в Ваших силах заставить предпринимателей, владельцев или арендаторов привести в приятный органичный вид все магазины города , при этом затраты не так велики.

Відповідь: Згодний. І ця робота проводиться. Але деякі підприємці дуже важкі на підйом, щоб вирішувати такі питання. Для них дуже складно дається перехід на нові стандарти якості роботи. Але я гадаю, що ми знайдемо з ними спільну мову. Хоча за останній час багато, що зроблено щодо освітлення міста. На 2009 рік заплановано ще більше. Ваші пропозиції також приймаються, будемо над ними працювати.

Тетяна - Уважаемый мер! Почему до сих пор не решен вопрос с ул.Чернешевского??? Положите сново блоки, которые там лежали и пускай грузовики перестанут там ездить!!! С уважением, ул. Чернешевского.

Відповідь: Я все зробив, що від мене залежить щодо вул. Чернишевського. Залишилося тільки прибрати плити, але на це потрібна згода всіх мешканців вулиці. А що стосується блоків, то цей момент протизаконний.

Антон - Шановний мер! Ви будете балатуватись на другий термін на слідуючих мерських виборах???

Відповідь: Поживемо, побачимо. Кожний кандидат попередньо знає пройде він чи ні. Якщо ні, то чого мучитись. Слово за народом. А для мене на сьогодні, люди – це саме головне.

Руслан - Шановна редакія! Було поставлене конкретне питання МЕРУ, там небуло ні матюків, ні погроз. Якщо ви будете відповідати за мера, то тоді навіщо така прес-конференція??? У нас Демократія якщо Ви не в курсі! Тому з Вашого дозволу повторю питання: Шановний Анатолій Григоровичу! Скільки Вам та Вашій команді потрібно заплатити грошей, щоб Ви перестали знущатися з бюджету міста і тим самим з громадян??? Скільки вам ще потрібно купити будинків (для родичів) та автомобілів (для себе та заступників)??? З повагою, Руслан П.

Відповідь: Шановний друже! Не все так просто, як Вам здається. Ваше запитання – це рівень дитини дитячого садка. Я Вам вибачаю, але на такі запитання не хочу витрачати часу. Якщо є факти, будь-ласка, є відповідні органи, але за неправдиву інформацію також є відповідальність.

Галина - Шановний мер! Ваше ставлення до Бакликова? Та яке ваше ставлення до тих документів, які він публікує на своєму сайті відкриваючи тим самим деяку правду про діяльність (на мою думку навіть тіньову діяльність) міської ради?

Відповідь: Моє ставлення до Бакликова О.М. як до кожного жителя нашого міста. Що стосується публікацій, то проблем також ніяких не роблю. Гадаю, що люди у всьому розберуться. Що стосується тіньової діяльності міської ради, то скажу: Я цим ділом не займався і займатися не збираюся, і це вимагаю від своїх підлеглих. А відношення людей, які мають до мене упереджене ставлення напевно не зімнеться, навіть якщо я стану Героєм України. Це життя, але я намагаюся все робити, щоб роботою влади більшість громадян нашого міста була задоволена. А робота це в першу чергу вирішення питань, які хвилюють людей. І це не просто гучні слова, а те що в мене на душі і в серці.

Тетяна - Наше місто дуже корумповане. Треба платити чиновникам гроші, щоб отримати роботу, за лікарню взагалі говорити нічого. Не заплатиш - на тебе - нуль уваги. Як на Вашу думку з цим потрібно боротися?

Відповідь: Корупція – це хвороба державного рівня. Що стосується міста, я Ваш помічник, дайте достовірні факти, і ця людина буде покарана згідно з чинним законодавством. І це не слова. Як боротися – не давати і притягувати до відповідальності тих, хто цим займається. А взагалі щоб подолати корумпованість необхідна сильна, стабільна державна влада.

Марія - Чи буде в Лебедині цієї зими ковзанка- з освітленням, музикою? Минулої зими її відкрили і жодного разу льод ніхто не чистив.

Відповідь: Якщо буде відповідна погода, спробуємо зробити і ковзанку, і освітлення, і музику. А лід обов’язково будуть чистити, в цьому можете бути впевнені.

Марина - Марина Анатолію Григоровичу, Вам не здається, що на посаді міського голови у Вас змінився характер - став жорсткіший. Так, ця посада ставить керівника у певні рамки. Але ж люди поважають привітних, доброзичливих, справедливих і чесних співвітчизників. Що на це скажете?

Відповідь: Можливо Ви і праві. Спробую взяти до уваги Ваші побажання. У порівнянні з училищем, де я просто „відпочивав”, то в міській раді роботи помітно прибавилося.

Сергей - Шановний мер скажіть будь ласка чому при прийнятті на роботу педагогічних кадрів до бюджетної сфери (маються на увазі школи, дошкільні заклади, та інші) необхідно беспосередньо Ваша згода чи згода заступників міської ради, чому ці питання на місці не можуть вирішувати керівники самих цих закладів? Чому потрібна згода на це міської ради? Керування коллективом закладу чі установи здійснює керівник цього закладу і йому видніше кого брати на роботу до коллективу, тим більше що він несе за це відповідальність.

Відповідь: Погодження було і буде, поки я працюю міським головою. Але в першу чергу, що стосується працевлаштування, я слухаю керівників навчальних закладів і відділ освіти.

РУСЛАН - ШАНОВНИЙ МЕР! ДУЖЕ БАГАТО ДО ВАС ЗАПИТАНЬ АЛЕ ХОЧУ ВІДПОВІДІ: ДЕ ВІДПОЧИВАТИ МОЛОДІ, МАЛЕНЬКИМ ДІТКАМ? ЧОМУ, ЯКЩО ТАКІ ПОРУШЕННЯ В МІСЦЕВОМУ БЮДЖЕТІ, НЕ ЗРОБИТИ КАФЕ ДЛЯ ДІТЕЙ, ПІДЛІТКІВ АБО ВИПЛАЧУВАТИ ПРИВАТНОМУ ПІДПРИЄМЦЮ З БЮДЖЕТУ І РОБИТИ ОДИН ЧИ ДВА ДНІ ВІДПОЧИНКУ ДЛЯ ДІТЕЙ. І РОБІТЬ ВИСНОВКИ ЗА СВОЮ РОБОТУ В ПИТАННІ КУЛЬТУРНОГО ВІДПОЧИНКУ. БО НА ДРУГИЙ ТЕРМІН НЕ ОБЕРЕМО.

Відповідь: Що стосується відпочинку молоді і маленьких дітей – питання слушне, і будемо над ним працювати. Але на сьогодні є і важливіші справи, які потребують першочергового вирішення, це і: теплопостачання дитячих установ; харчування в закладах освіти; ремонт покрівель; захищені статті, і багато-багато інших справ, які хочеться зробити, які хочеться вирішити, але місцевий бюджет, нажаль, не безрозмірний.

дмитрович - Скажіть будь ласка мер міста, коли буде повернута земля, знищена забудова вашого першого заступника Веремійової, яку вона збудувала в порушеня усіх законів, поряд зі своєю будівлею? От пристроїлась місцева влада капец! Ну ми наведемо лад - виведемо на чисту воду.

Відповідь: Якби всі були такими законослухняними, як мій перший заступник, ми б дуже добре жили і горя б не знали. Що стосується землі для будівництва, то там ніяких порушень не має. На землю і будівництво є вся необхідна документація, і відповідні рішення міськради.

qwerty12 - Будь ласка поясніть декілька питань. А саме: чи брали Ви кредит на придбання тих галстуків (які можна спостерігати в кожному номері так званої газети ЖЛ з вашим фото) чи це залишки від кредиту довіри народу, який дозволив Вам стати мером, а очоливши міськраду разом з вашими замісниками нагло протягнути на сесії підвищення самим собі зарплатні, що викликало автоматичне придбання дорогих іномарок та обурення народу? Чи вважаєте ви доцільним відновлення пам’ятника потрощеного вже в друге.? Як на вашу думку світова криза зачепить наше місто, в сенсі банкрутства влади та підприємств? Приписка для адміна сайту на всяк випадок зроблений знімок єкрану з розміщеним запитанням якщо воно зникне то воно з`явиться знову, або на іншому ресурсі. Поважайте право людей ставити питання (як видно випадки цензури тут вже виявлені)

Відповідь: Кредит я, так як і мої заступники, на купівлю автомобіля брав у банку. До речі в міську раду я прийшов з новим автомобілем, але нижчим за класом. А взагалі, автомобілі і полювання – це моє хобі. Що стосується галстуків, то незважаючи на те, хто б не був міським головою - він людина публічна. Але я згодний, що „що занадто – те не здраво”, та і сам я не люблю частих фото. А по заробітній платні, то я і мої заступники, як і інші працівники, отримують її з самого початку без ніяких так званих „протяжок”. А з зміною положення про затвердження виплати , і то тільки по заступниках, потрібно було внести питання на сесію, що і зробили. Потрощені пам’ятники місто не прикрашають, їх потрібно поставити у відповідне місце, щоб їх не трощили. А що стосується кризи, то потрібно більше думати і працювати , що ми і керівники підприємств міста робимо, а не займаємося говорільнею.

Оксана - Як буде опалюватися дитсадок "Чайка" наступного року? Знову дровами? Коли він перейде на автономне опалення?

Відповідь: Я все зроблю, щоб у наступному опалювальному сезоні в дитсадку „Чайка” було тепло. Будівництво топкової також в плані роботи на 2009 рік.

Василь Дацько - Шановний Анатолію Григоровичу! Інтернет сьогодні дійсно не має кордонів. Лише останнім часом ми отримали листи із Москви, Далекого Сходу, Литви, інших країн. Тому, користуючись нагодою, щоб Ви побажали нашим землякам- лебединцям у Ближньому і Далекому зарубіжжі? Василь Дацько, головний редактор інтернет - видання "Лебединpress".

Відповідь: Цілком з Вами згоден. Інтернет дійсно відкриває перед всіма унікальні можливості про які раніше важко було помислити. Міська рада щодня отримує листи від наших земляків, лебединців та просто громадян. Можливості інтернету все ширше входять у різні галузі життя, так скажімо без Інтернету не відбулося б наше сьогоднішнє спілкування.

Артем - Шановний, Анатолій Григорович, розуміючи, що не можна обійняти неосяжене, все ж вважаю за можливе і необхідне виконати деякі прості речі :
1. Відновити та розшрити дитячій майданчик у парку, якщо дійсно не має далекосяжних планів у забудовників парку на його повне знищення. Кошти можна запропонувати задіяти самих підприємців-забудовників : Кубрак, Дрогало, Зерній та деяких інших, що планують свій бізнес у парку.
2. Зобов'язати Комбінат благоустрою позакручувати лампочки на вулиці Карпова - Першогвардійській, хочаб через кожні 50- 70 м. До відома:починаючи від Старого мосту до Меморіалу світить аж 4 світильники. А там же і Дитсадок, і лікарня, і школа. До речі, можна з метою енергозбереження повідключати дві третини лампочок на фасаді 5 школи, вона ж і так в освітленій частині міста !, а збережених коштів вистачіть на 2 км вулиць.
3. У кризовий період, для запобігання росту злочинів, вийдіть з ініціативою якомога скорішого створення спільної, можливо навіть міжконфесійної, їдальні для малозабезпечених та безробітних громадян. Для обслуговування та будівництва можна використовувати громадян, що стоять на обліку Служби зайнятості. Нехай цей пункт буде навіть першим у моєму зверненні. І хочу відмітити, користуючись нагодою, що Ваша активність на посаді, не остається непомітною. Але, так вже ведеться - критикують та вимагають більшого у того хто працює. Тому, бажаю і на далі -так тримати!


Відповідь:
1. Повністю підтримую Вашу позицію.
2. Що стосується зауважень по освітленню, то ми над цим працюємо. Розроблено план поетапного освітлення окремих вулиць і частин міста, який виконується.
3. Питання щодо створення їдальні для малозабезпечених і безробітних громадян потребує детального вивчення та опрацювання. Залучати безробітних громадян, що стоять на обліку в центрі зайнятості, можна тільки відповідно до діючого законодавства, що на сьогодні дещо обмежує такі форми. Позитивне вирішення цього питання залежить від багатьох факторів. І на жаль, на сьогодні, коштів для втілення цієї ідеї не має.

а=Андрей - Чи буде цього літа створений дитячий майданчик, де раніше торгували пивом?

Відповідь: Так, ми плануємо встановлення дитячого майданчика у Молодіжному сквері.

Валерий - Кризис, как и зима пришли в Украину неожиданно. И конечно многие из намеченных программ развития города, к сожалению не удасться реализовать. Придется вводить коррективы к запланированному. Вопрос у меня и я думаю не только у меня, такой - есть ли у городского совета план действий в условиях экономического кризиса? Есть ли прогнозируемые цифры к-ва будущих безработных нашего города и анализ того, являются ли будущие безработные единственными кормильцами в семьях, их возрастная категория и планы по организации общественных работ для таких людей. В связи с общим паденим производства, поступления в бюджет и фонды соц защиты резко уменьшатся. Это особенно сильно ударит по молодым безработным и их семьям. Какие реальные планы разрабатывает отдел экономики горсовета для создания новых рабочих мест. Все остальные планы, на мой взгляд меркнут и приобретают второстепенное значение.

Відповідь:
1. З метою забезпечення роботи з мінімізації негативних наслідків впливу світової фінансової кризи на економіку міста розроблені та затверджені заходи, визначені шляхи їх реалізації в межах повноважень органів місцевого самоврядування .Серед них сприяння розширенню внутрішньо-регіонального ринку та ринків збуту продукції; максимальне залучення місцевих товаровиробників при проведенні закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти; виділення вільних земельних ділянок та комунального майна для реалізації інвестиційних проектів, започаткування підприємницької діяльності, проведення зустрічей з банківськими установами щодо можливості пролонгації кредитів суб’єктам підприємницької діяльності та інше.
2. На жаль, у в’язку з відомими економічними подіями, всі наші попередні прогнозні показники відносно ринку праці, які викладені в „Програмі зайнятості населення м. Лебедин на 2008-2009 роки” доводиться коригувати в сторону збільшення чисельності безробітних громадян – жителів міста. Неповний робочий день, тиждень, відправлення працівників у відпустку без збереження заробітної плати, зменшення кількості вакансій негативно вплине на прогнозні обсяги працевлаштування. Враховуючи, що пік звільнень припаде на початок наступного року, прогнозується зростання рівня безробіття на 4,4% і на кінець року кількість безробітних зросте до 1000. Передбачається, що чисельність безробітних у наступному році буде зростати щомісячно на 50 чол.
3. Проблема працевлаштування і створення нових робочих місць буде вирішуватися частково: наданням дотації роботодавцям та виплата одноразової допомоги безробітним для організації власної справи. Дотація – це кошти Фонду загальнообов’язкового державного соціально страхування України на випадок безробіття, надані роботодавцю, що створює додаткові робочі місця для працевлаштування безробітних за направленням державної служби зайнятості на покриття витрат на заробітну плату прийнятих на них осіб. Безробітним, яким виповнилося 18 років та які не можуть бути працевлаштовані за сприяння служби зайнятості протягом одного місяця у зв’язку з відсутністю на ринку праці підходящої роботи, за їх бажанням допомога по безробіттю може виплачуватися одноразово для організації безробітним підприємницької діяльності, відкриття власної справи.
4. На сьогодні значно розширений перелік об’єктів, на яких працюють громадяни на громадських роботах. Крім традиційних, некваліфікованих робіт по благоустрою та ремонту об’єктів соціальної сфери та обслуговуванню осіб, які цього потребують, це ще й кваліфіковані види робіт та роботи по обробці документів на період призивної кампанії. Відносно ж розміру заробітної плати, то вона повинна бути не менше ніж мінімальна, а на сьогодні це 605 грн. Але все таки громадські роботи – це тимчасовий вид роботи, тому безробітному надається можливість під час цих робіт працевлаштуватись на постійне місце з більшим заробітком. Організація платних громадських робіт є одним із шляхів працевлаштування. Виконавчим комітетом міської ради затверджені види робіт, на які можуть залучатися безробітні.

Семен Якович - Мені та багатьом людям мого покоління дуже важко ходити до больниці по тротуару що від бувшого піщекомбінату і до скверіка на Михайлівській. Чому його ні хто не ремонтує стільки років ? З повагою від Семена Яковича Загнойка, написав онук Юра з Сум.

Відповідь: Згідно з затвердженим планом по благоустрою, ремонтні роботи по тротуару заплановані на 2009 рік.

Олена - Чи плануєте найближчим часом завершити прокладання дороги по вул. Першотравнева?

Відповідь: На 2009 рік завершення укладання плитами дороги не заплановано. Поки що буде проводитися тільки грейдерування.

Иванов - Я считаю, что все люди должны получать сдельную оплату труда. Долой оклады и штатное расписание! Бездельники должны быть бедными, а те кто трудится, должны быть богатыми. Каждый должен получать ровно столько, сколько заслуживает...А какое ваше мнение, Анатолий Григорьевич.

Відповідь: Погодитися з Вами можна лише частково. На сьогодні повністю відмовитися від окладів та штатного розпису не можливо. Є сфери господарства, де може бути тілька така форма оплати праці.

Буцефал - Чому Анатолій Григорович, у міськвідділі культури, реальна кількість гуртів та ансамблів меньша чим кількість працівників які отримують заробітню платню, як керівники цих ансамблів, і якщо колективи існують, то де і коли б можна було їх почути та побачити? Тим більше що в умовах кризи, ці "мертвые души" для міського бюджету, це занадто.

Відповідь: При міському відділі культури і туризму працюють та здійснюють свою концертну діяльність шість колективів народної творчості: народний самодіяльний ансамбль „Лебедина пісня”, самодіяльний народний ансамбль автентичного співу „Стріла”, самодіяльний народний ВІА „Секрет”, самодіяльний народний хореографічний ансамбль „Веселка”, самодіяльний хор ветеранів, ансамбль акустичної музики. Всі вони носять високе звання народний самодіяльний – це говорить про постійну творчу роботу та високі досягнення. Крім цього працюють більше 10 гуртків керівники яких працюють на громадських засадах: це дитячі вокальні, художнього читання, дискотеки, вокальні ансамблі, вокальна студія „Овація” та інші. Наші колективи працюють в приміщеннях Кобіжчанського клубу, МЦКД, відділу культури і туризму, а деякі орендують кімнати в РБК. Всі колективи приймають участь у міських, обласних, Всеукраїнських та Міжнародних фестивалях, де неодноразово ставали лауреатами, та проводять як виїзні концерти так і звітні. Всі культурно-масові заходи, що проводяться в місті підготовлені творчими колективами міського відділу культури і туризму. Так за ініціативи відділу культури і туризму проводяться міські фестивалі: фестиваль сімейної творчості, дитячий вокальний фестиваль-конкурс „Дитя сонця”. На базі відділу культури і туризму проводиться обласний фестиваль української народної пісні „З іменем славетного земляка” та обласний фестиваль української естрадної пісні та популярної музики „Радослав”. Наступний виступ колективів відділу культури і туризму відбудеться 31.12. 2008р. на площі міста о 19.00. На початку лютого 2009 року будуть проводитися звітні концерти колективів народної творчості відділу культури і туризму, так що слідкуйте за анонсами та беріть участь в підтримці їх діяльності.

Григорій - Шановний Анатолію Григоровичу! Мешканці буд. 195 по вул. Гастелло просять Вас усим їм, від мала до велика, видати посвідчення : "Український морж". Будинок відрізали від теплопостачання, у зв’язку з заборгованістю. Ми не боржники, платили регулярно, а тепер мерзнемо, опалюємося обігрівачами, але вони не спасають. До того ж за електроенергію доводиться багато платить.

Відповідь: Григорію, комунальні послуги – товар, як і будь який інший товар в нашій державі він потребує оплати. По цьому, мешканцям гуртожитку по вул. Гастелло, 195 потрібно погасити борг за комунальні послуги, і всі питання будуть вирішені.

Артем - Анатолій Григорович, як Ви можете прокоментувати iнформацію з сайту 23:18: http://lebedin.info/news/a-157.html 21 Декабрь 2008 " Так я не є депутатом, дякую, що пояснили це Артему. Але не погоджуюсь з Вами, що аргументи - здебільшого фінансового плану. Там використовуються шантаж, погрози, вплив через безпосереднє керівництво депутатів. Арсенал великий...." Про що мова ?

Відповідь: Про що мова, краще спитати у автора цих слів, що він мав на увазі відомо тільки йому. Якщо є окрема думка щодо діяльності міської ради чи пропозиції, їх можна направити у відповідні служби. Аналогічно є служби, які займаються скаргами на роботу органів влади. Якщо є що сказати, нехай скаже це там, а не розводить базар. До речі за неправдиві свідчення передбачена відповідальність.

Ірина - Росскажіть, будь ласка яка робота проведена і що ще планується по очистці річки Вільшанка?

Відповідь: По перше: планується і вже проводиться очистка русла річки Вільшанки. Потім проводиться будівництво гідроспоруд для регулювання підйому рівня води. І на закінчення цього проекту, між вул. Карпова і Антонова плануємо створити зону відпочинку для жителів та гостей міста.

Геннадий - Слабо подготовлена ваша конференция. Но лиха беда начало. И за то спасибо. За 2 часа всего 20 ответов, что заданы даже не сегодня. "Интернет" тормозит, конечно. Но зато чувствуется, что отвечал сам мер иначе все уже отвечено было бы.
ПАВЕЛ - Дивно але відповіді мера чомусь читати не цікаво ... гострі питання не отримали достойої відповіді. Вірогідно це не той формат спілкування. Але те що хоч якісь відповіді є вже плюс меру.....от буде вільна хвилинка перечитаю знову таможливознайду позитив....
А. Г. Троян - Окремо, як підсумок: Хочу подякувати всім за чудову розмову і за слушні запитання. Сподіваюся, я зміг дати відповіді на питання, які Вас задовольнили. Таке спілкування має свої переваги для кожної із сторін, і без сумніву повинно бути продовженим і на майбутнє. Користуючись нагодою, вітаю Вас із Новим 2009 роком та Різдвом. Нехай Вам щастить. А.Г.Троян.

 

Комментарии  

 
0 #1 Ирина 31.12.2009 00:46
Уважаемый Анатолий Григорьевич,мен я интерисует кто украшает нашу ЕЛКУ,в центре города?Неужели нельзя выделить один раз деньги на нормальные игрушки?Елка сама по-себе красивая,а игрушки повесили стала такой страшной,лучше бы, она стояла без игрушек.
Цитировать
 
 
-7 #2 Скунсик 10.01.2010 19:54
Уважаемый ,мер,обьясните, пожалуйста,до каких пор в школах будет корупция?Например в ЛСШ №7 принудительно дети здают деньги на какие-то необдуманные подарки школе,на ремонт кабинета директора и методического?А крыша в это время в аварийном состоянии,закры ты даже кабинеты на 4 этаже.Куда идут родительские деньги?Неужели на машину директору?О каторой говорит весь город и,вообще,как такой человек - директор школы Доценко В.В может руководить этой школой?У него же "ЛИПКИЕ РУКИ",милиция поймала его на "горячем",где делись моторы с подвала школы,раковины, двери,батареи с теплици?И это ещё не все дела,которые делают его руки.Подвалы пусты,теплици нет,во дворе тоже пусто -вот работа директора школы.Платятся ли налоги учителями,котор ые дают частные уроки за деньги в робочее время.Розберитесь, пожалуйста,ведь это "элитная" школа,а творится в ней бардак под руководством Доценка В.В.=)
Цитировать
 
 
-1 #3 Саша 11.01.2010 12:01
Цитирую Скунсик:
Уважаемый ,мер,обьясните, пожалуйста,до каких пор в школах будет корупция?Например в ЛСШ №7 принудительно дети здают деньги на какие-то необдуманные подарки школе,на ремонт кабинета директора и методического?А крыша в это время в аварийном состоянии,закры ты даже кабинеты на 4 этаже.Куда идут родительские деньги?Неужели на машину директору?О каторой говорит весь город и,вообще,как такой человек - директор школы Доценко В.В может руководить этой школой?У него же "ЛИПКИЕ РУКИ",милиция поймала его на "горячем",где делись моторы с подвала школы,раковины, двери,батареи с теплици?И это ещё не все дела,которые делают его руки.Подвалы пусты,теплици нет,во дворе тоже пусто -вот работа директора школы.Платятся ли налоги учителями,котор ые дают частные уроки за деньги в робочее время.Розберитесь, пожалуйста,ведь это "элитная" школа,а творится в ней бардак под руководством Доценка В.В.=)


Хотелось бы дождаться ответа от мера. Меня тоже этот вопрос интересует.
Цитировать
 
 
-3 #4 учитель сш№7 12.01.2010 14:21
Проще всего пожелать всем работникам школы купить на премию венки,а сложнее подписаться своим именем
Цитировать
 
 
-1 #5 анатолий 12.01.2010 14:25
интересно,а какой автомобиль у директора ЗОШ №7.еСЛИ ЛУЧШЕ ,ЧЕМ У ТРОЯНА А.Г. ,ТОГДА ТОЧНО БЕРЕТ ВЗЯТКИ.
Цитировать
 
 
+2 #6 Сем. 12.01.2010 16:40
Ответ Скунсику (отличное имя!!!!)
Раковины, двери находятся в подвале если надо мона даже посмотреть, батареи как были в теплицы так и есть их никто не вырезал.
А относительно машины так Доценко ездит на жиге а не такой иномарке как у Вас!
Цитировать
 
 
+3 #7 Працівники школи № 7 13.01.2010 11:35
Приємно, що про людину пам`ятають і знають.
Прикро, що людина забуває про моральні принципи. Поливати брудом чи то людину, чи колектив просто. А потрібно оцінити себе. Дати відповідь на запитання:
як ти прийшла в школу на роботу?
Ми це пам`ятаємо. чи це не корупція? Як себе зарекомендувала в колективі? Як ведеш себе по відношенню до працівників школи? Заховатися за псевдонім дуже просто. Нас звинувачують у коррупції та бардаку в школі це роблять анонімно. Ця корупція та бардак іде від Вас - колего. Оцініть себе реально, а потім говоріть про колектив. Те, що ми маємо в школі - заслуга всього колектива. Ми гордемося досягненями. Знаємо і про проблеми. В їх вирішенні підтримуємо нашого директора і розуміємо економічні проблеми. Разом з батьками ми придбали відеопроектор, відремонтували актову залу, методичний кабінет, кабінет директора. Про рівень роботи колективу говорять наші справи, наша адміністрація на своєму місці. А Ви - ховайтесь за свій логін і дальше, але ми знаємо "обличчя" героя. Хочемо побажати нашому керівнику - терпіння!!!
А всім нашим "друзям" - хай щастить в житті. З НОВИМ РОКОМ!
Цитировать
 
 
+3 #8 Родители школы №7 14.01.2010 14:30
Мои дети учатся в школе №7, что-то я не видел там бардака.
Родительские деньги собирает и контролирует общешкольный комитет.
Хочется пожелать учителям и работникам школы здоровья и спасибо за то, что Вы делаете.
Но прошу, чтобы учитель, который нашему классному руководителю покупает венок на премию, никогда не преподавал у моих детей в средней школе. Гнать таких "скунсиков" со школы надо, дорогой мер!
Цитировать
 
 
+4 #9 Колектив ЛСШ №7 18.01.2010 14:10
Шановний мер!
Дуже не приємно спілкуватися з Вами на цю тему ЛСШ № 7!
Який же "Скунсік" в цьому колективi? Як може працювати така людина з дітьми та колегами !? Якщо ж побажати всім працівникам школи купити на премію вінки і стукнути дверима, вибігти з пед.ради вирішувати за всіх це жахливо! Все брехати на Доценка В.В I розбити йому сім'ю , а теперь ще й не заспокоюватися цим, а смітити колектив. Нам не приємно працювати з цим "скунсіком" Кравченко Л.О!
Прийміть заходи!!! Хотілося б дочекатися відповіді від мера!!!
Колектив школи № 7
Цитировать
 
 
-1 #10 випадковий читач 18.01.2010 21:43
Шановні працівники школи №7!Виясняйте свої особисті відносини суто між собою, а не виносьте їх на суспільний загал!Інтернет в наш час - широка інформаційна мережа, яку читають жителі міста Лебедина і не тільки. Які ж батьки, дізнавшись про ваші сварки і придворні інтриги, віддадуть у цю школу - "кодло із зміючих головок" своїх дітей? Краще б сіяли у душах дітей знання, добро, співчуття, любов до ближнього!
Цитировать
 

Добавить комментарий


Rambler's Top100 Яндекс цитирования МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов Лучшие сайты Сумщины Рейтинг@Mail.ru